ҚАРАҒАНДЫДАҒЫ ТОYОТА СЕРВИС Тойота Қарағанды орталығы Тойота және Лексус автомобильдерін диагностикалау және жөндеу бойынша қызметтер көрсетеді. Біздің орталықта Тойота автомобильдерін тұрақты диагностикалау және қызмет көрсету – бұл сіздің автоңыздың тамаша жағдайының және оның қауіпсіз және ұзақ мерзімді жұмысының кепілі. Автосервис мамандары Toyota немесе Lexus техникалық және компьютерлік диагностикасын сауатты жүргізеді, қателер мен ақаулар анықталғаннан кейін оларды жоюдың және қажетті автобөлшектерін ауыстырудың оңтайлы нұсқаларын ұсынады. Тойота және Лексус сервис орталығында сіз қозғалтқышты, АБҚ, тежегіш және отын жүйесін, жүріс бөлігін, рульдік басқаруды, автокондиционерді және электр жабдықтарын диагностикалаудан және жөндеуден өте аласыз. Сондай-ақ қозғалтқыштағы майды, май, отын, ауа сүзгісін ауыстыруды; оталдыру шамдарын ауыстыруды жасай аласыз. Тойота автосервисінің қызметтері туралы толығырақ сервистік қызмет менеджерлерімен байланысу арқылы біле аласыз. Тойота және Лексус сервис орталығына жазылу үшін сіз WhatsApp +77071323003 нөміріне өз өтінішіңізді қалдыра аласыз және біздің менеджерлер сізге қажетті мәліметтерді талқылау және автоңызды диагностикалау мен жөндеудің ыңғайлы уақытын таңдау үшін хабарласады Тоyота Сервис Менеджмент Құрметті клиенттер! Toyota компаниясы дилерлік орталыққа келудің Сіз үшін өте ыңғайлы болуы үшін, ал көрсетілетін қызмет түрлерінің аса сапалы болуы үшін бар күшін салады. Ол үшін біз қызмет көрсету сапасы мен клиенттің көңілінен шығу мүмкіндігін арттыруға, сонымен қатар Toyota дилерінің жұмысының тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін Toyota Компаниясының стандарттарын дилердің бизнес-процесіне енгізе отырып, сатылымнан кейінгі қызмет көрсету сапасын арттыру үшін жұмыс істейміз. Осы мақсатта 2013 жылдан бастап Қазақстандағы Toyota дилерлік орталығында барлық процесстерді Toyota-ның әлемдік стандарттарына сай құрудың негізі болып табылатын Toyota Сервис Менеджмент (TSM) бағдарламасы іске қосылды. TSM бағдарламасы Toyota Өндірістік Жүйесінің (TPS) негізгі қағидалары мен стандарттарына негізделеді. TSM-нің негізгі қағидалары: қызмет көрсетудің барлық кезеңдерінде өндірістік шығынды (Muda) азайту;өндірістік қуатты біркелкі үлестіру (Heijunka);өндірістік процессте пайда болуы мүмкін мәселелерді анықтап, оларды жою бойынша шараларды қолдану (Jidoka);үздіксіз жетілу. Клиент үшін артықшылықтар: клиентке бағдарланған қызмет;сапалы жөндеу жұмыстары;жөндеу жұмыстарының уақытын оңтайландыру;қосалқы бөлшектерді жеткізу мерзімін оңтайландыру;клиентпен қарым-қатынастағы ашықтық.